Een nieuwe baan!

26 juli 2013 - Boornbergum, Nederland

Lieve familie en vrienden,

IK HEB EEN BAAN!!!! Het is allemaal zo snel gegaan! Zondag sollicitatiebrieven gemaild, woensdag sollicitatiegesprek en donderdag het bericht gekregen dat ik ben aangenomen op het Kleurenorkest in Paramaribo! Het is een basisschool waar Nederlands onderwijs wordt gegeven. Ik word de nieuwe (fulltime) juf van groep 1/2!

1 oktober is mijn eerste werkdag. Heel leuk en spannend! Ik zal daarom ook wat eerder vertrekken richting Suriname, zodat ik eerst een paar weekjes kan acclimatiseren en even vakantie kan vieren voordat ik aan de slag ga.

Ik heb er ontzettend veel zin in!! Een hele nieuwe uitdaging voor de boeg! Nog een aantal dingen regelen en dan kan mijn nieuwe avontuur beginnen!

Veel liefs van Mariek

1. Nynke:
    27 juli 2013
    Fantastisch Marieke! Ik zil dei misse, maar vien et geweldig!! Wat mooi dast een baan hast en wat een uitdaging! Ik zil dien verhalen volgen! Dikke kroep!!
  2. Rosanne:
    27 juli 2013
    Hey Marieke,
    Wat ontzettend gaaf!! Ik wens je heel veel plezier toe! Geniet van Suriname :-)
    Liefs Rosanne
  3. Ellen:
    29 juli 2013
    Wat gaaf, Marieke! Dat is echt snel gegaan! Heel veel succes en vooral veel plezier! Ben benieuwd naar al je verhalen!

Groetjes Ellen
  4. Geke:
    3 augustus 2013
    Super dat je zo snel een baan gekregen hebt. Is dat in ieder geval geregeld. Misschien kunnen we skypen o.i.d met de kleuters van de Wyngert.
  5. Elske Kuipers:
    8 augustus 2013
    Heej Marieke,
    Wow! Wat goed datst (al) in baan hast!! Lokwinske!!
    Witst al wannear't dyn ôfreisdatum no wurden is?
    Noch mar efkes lekker genietsje fan'e famylje en freonen hjir en dan aanst fansels op en top genietsje fan dyn tiid yn Suriname!
    Ik sil dyn ferhalen folgje hjer :)
    Groetsjes, Elske
  6. Reneé:
    10 augustus 2013
    Hoi Mariek, Super dat we je op deze manier kunnen volgen :D!!
    Via deze weg alvast heel veel plezier en geluk in Suriname.

Liefs Reneé